Då var det dags att skriva!

image8
Ja nu har det vart uppehåll några dar pga, att sidan inte funkat ,men nu verkar den göra det , så det är bara att passa på att skriva .i dag är det den 1/4 och jag tror inte att jag har blivit lurad å då menar jag TROR.=)
Jag tänkte att jag skulle lägga in en bild från träffen i övik som jag var i väg på i helgen , många hundar var det och jätte kul, det var en lärorik dag .
ja ha vad har hänt mer sen sist !ja ni det är så mycket , jag klippte mig tvär kort i dag till och med rakad i nacken så min sambo höll på få spader men som tur är så växer det ut igen =)
Kommer en bild nedan på karas syster med , hon är ju bedårande söööööööt=).
Vi hörs å ses snart igen 
image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0