En fullspäckad lördag

image11
Idag så har det varit en full rulle dag , åkte tidigt i morse och kollade på lite husvagnar sen var vi och fick lite prisförslag på bilen bara det tog ungefär hela dan åkte tidigt på morronen och vid 16.00 var det klart för avfärd söderut för då fick vi reda på att valparna var födda och ante skulle låna en hund men nu äntligen så sitter man här i soffan igen och bara andas ut och tror att lugnet lagt sig men då ringer tel, då är det min bästa bästa (världens goaste och snällaste )kompis p från umeå som är i stan på genomresa och ville se oss, men tyvärr så räckte inte orken till samt att barnen skulle till och natta så vi beslöt att skjuta upp det, evt till i morron om han fortfarande är kvar i trakterna.Tog lite kort i går på lastbilen som jag lovat och tror jag fick till en riktigt bra bild.Denna  bil sitter jag i hela dagarna och det funkar det med.
Jag hann inte med att skriva i går samt att jag var så förbaskad besviken på min boss, ansökte om ledighet den 2/5 en klämdag jag hade till och med skaffat en chaufför på bilen så allt var klart tyckte jag men så får jag ett svar att ,det blir inget av med det, det tyckte jag var lite märkligt eftersom andra på jobbet får vara ledig och inte skaffa vikarie, men det var sista gången jag ska hjälpa till vid en ledighet och skaffa en vik.så man blir lite besviken och tycker att det är lite orättvist men det går väl över när allt lagt sig .det är bara för stunden man är lessen.
Nu är det bara att se fram emot en fin söndag med mycke pulkåkning med barnen och hundarna.
Jag hoppas att alla ni där ute har det bra så hörs vi snart på igen hoppas jag .=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0