Måndag den 14:e

image18
Nu har måndagen gått och den gick smärtfritt , mycket att köra så dagen bara rullade föri och det känns helt underbart .Hämtade de små trollen på skolan och dagis i da och det är så kul å se när de är så pigga och glada , man får bara ett leende på läpparna .Imorron så ska jag på sjukgymnastik  igen har inte vart på det på flera år och nu verkar det som kroppen sagt i från och vill dit  så det var bara att lyda den och bestämma en tid .Har vart en molnig dag med hyfsad uppehåll, kom lite snö då och då , men man kan ju säga att man ser fram emot en riktig vår med mycket SOL, den kommer nog snart  får vi hoppas =).Ser fram emot när det ser ut så här på gården och inte lera...
Jag är helt talanglös när det gäller blommor fast jag gör mina tappra försök ibland, typ som våran ena damm  som ni ser här hahahah , inte mycke fina blommor , men jag lovar att där någonstans finns det nån liten blomma.
Till sommaren så ska det planteras runt stora dammen och det kan bli ett skojigt projekt, det ser inte så bra ut  där på framsidan eftersom jag har haft 70 djur som simmat runt och ätit upp det mesta men med lite hopp i hjärtat så får jag hjälp från min mor och min underbar svägerska , men de vet inte om det ännu så det kommer att bli en glad överaskning för dem , hahah Bara så du vet A .H.du har fullt upp i sommar här hos oss så boka inget i juli (fniss).
Men hörrni nu har jag glömt att kolla torktummlaren och tvätten , måste kila nu
men ha det gott så länge så hörs vi snart igen .

Kommentarer
Postat av: Nicki

Men gumman, menar du att du vill att jag ska komma ned på "semester"!?=)Klart jag hjälper till. Hoppas det gick bra hos sjukgymnasten. Kramz

2008-04-15 @ 20:38:08
URL: http://lavendeldoften.blogg.se
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hejsan Malin !

Va paff jag blev när jag såg att du hade börjat blogga. Kul :)
Visst är det trist med all snö.Här i Hassela har vi mycket kvar än :( Men det kommer väl en vår hit också....kanske.
Hoppas att sjukgymnasten får ordning på kroppen din.
Ha det gott !
Kram Anneli

2008-04-15 @ 22:53:24
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0