Snygg bil !

image19
DETTA ÄR KÄRRAN JAG KÖRDE FÖRR MED ETT KAPELL SLÄP
image20
image21
KARNSKE MAN SKALL BÖRJA IGEN =)=)=)=)=)HANS NYA BIL

Var och träffade min förra chef i går och han hade köpt en ny bil som jag bara måste se , han har alltid haft snygga bilar så jag blev inte förvånad att den här var det med, men skillnaden var att den här var grymt snygg.Man blir sugen att börja köra igen hos honom , men det är inte så kul att ligga borta flera dagar i veckan och vara ifrån barnen , men han var pos, och sa att vi lägger upp ett bra schema , det är ju alltid kul att höra när folk vill att man skall jobba hos dem .speciellt när det är han , för han är lite noga med vilka som kör lastbilarna, Samt  att jag nog inte kommer hitta nån sån vän i hela världen som han,P betyder väldigt mycket för mig och skulle alldrig vilja vara utan han , han har alltid funnits vid min sida och stöttat mig i vått och torrt men samtidigt sagt i från om han tycker jag är helt galet ute när det gäller nåt .En sån kille är värld den snällaste tjejen som finns , men tråkigt nog har det alltid kommit in fel tjejer i hans liv och bara ställt till en massa trubbel och han har alltid blivit besviken och jätte lessen , så p jag önskar dig/vi all lycka till att finna den rätta , vi håller båda tummarna , vi alla här hemma finns alltid vid din sida så du vet .
Jag vet inte riktigt vad som händer nu , p ville att jag skulle börja igen sen i dag så blev jag erbjuden att börja på ett annat företag som ligger i våra trakter och jag sitter med ett hyfsat jobb man blir lite kluven och vacklar hit och dit , det här i närheten var ochså bara dagsjobb med mycket varierande körning kan bli rätt skoj det med. men det är ju dock rätt bra när vi jobbar på samma ställe ,hmmm men allt tål att funderas på =)
Annars har det vart en helt underbar dag med 10-13plus och strålande sol , kan jnte bli bättre .
Sitter och kollar in lite husvagnar nu och attans vad sugen man blir . Men vad ser jag på min underbara svägerska sida , har hon inte gått och köpt lite cult design, snyggt gumman men skulle den inte va vit =)men grymt avis är jag ...
Nä nu ska jag ut i solen . hörs på snart igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0