Söndag kväll!

Nu är det snart dags att jobba igen , helgerna går så fort .Jag tycker inte att man hinner så mycket har mest bara städat och gerjat , men jag har lyckats fixa till ögobrynen och färgat håret igen så man ser lite bättre ut samt att alla gråa hårstrån försvinner , känns alltid skönt när man får en stund över att  piffa upp sig lite, det behövs så lite för att man ska må bra =).
Jag tyckte att allt var så bra ända tills jag läste aftonbladets hemsida om lilla Engla, man tror inte det är sant när man läser sånt här, man tycker ju att man ska kunna känna sig säker när man släpper iväg sina barn till kompisarna, men ska sanningen fram så kommer man inte att kunna vara så säker fast man bor i en liten by , för det verkar ju som det finns dårar där man minst anar det .Det är märkligt att varje dag när man slår upp tidningen så är det mord eller misshandel man kan ju börja fundera på hur det kommer att bli i framtiden.
 JAG TILLÄGNAR MINA TANKAR TILL ENGLAS FAMILJ .
Nu börjar kvällen ta sitt slut och ögonen svider , det är ett litet tecken på att  trötthet , åsså kom jag på att jag glömt att ringa upp min svägerska attans min glömska är förtvivlat jobbig .

Kommentarer
Postat av: Nicki

Tur att det går att ringa på måndagar också!=) Ja nog ser det knepigt ut i samhället. Vart är vi på väg? Kramz på dig och familjen

2008-04-14 @ 11:51:31
URL: http://lavendeldoften.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0