Fredag Fredag Fredag

Äntligen helg, fast man ska inte klaga för veckorna går fort , ska jobba 2v nu innan vi har julstängt i ca2-3v, ska bli så härligt med lite ledighet å ladda upp batterierna , vi ska passa på att åka till paradisbadet en sväng å hälsa på faster sara & Anders .
snart är det jul å jag har fortfarande några julklappar kvar inte många men några =) det hinner jag nog med innan det är klart .
Vi hämtade barnen från skolan i dag å i jäntas låda låg en lapp som löd- huvudlöss har uppkommit på ett barn i klassen så var uppmärksamma på era barn om de fått några och behandla i tid, det lät ju skit kul för den jänta som hade lössen var hos oss för tre dagar sen så nu har jag hispan på om vi har åkt på det , och det dumaste var att föräldrarna inte berättat för fröknarna om det utan jäntan i fråga berättade det själv för dom , man tycker som föräldrer att man ska ta sitt ansvar men tydligen så är man olika på den fronten .Men hur kul är det att smitta ner en hel klass evt en hel´skola om man har otur =((( ski tbesviken .
Nu har man äntligen fått slappna av lite efter en tok körig dag ,synd bara att man inte hann tvätta lastbilen ,det är lätträknade ggr som jag missat att tvätta den .
Vad blir det i helgen , jo jag funderar på att åka å köpa en åkmatta till barnen eller beställa den så de har något att åka på bland allt snö, i morron när det är ljust så ska jag ta massor av foton tänkte jag .
jag vill tacka min vän lasse på molin för att han är så snäll .jämt när jag kommer dit så är han tillmötesgående å hjälpsam samt en otrolig person som lyssnar och finns när man behöver han , Tack Lasse du är en klippa det vet du =)
nu ska jag kila
Hörs å ses snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0