semester semester semester!

Då ska vi se vad som hänt sen sist , vi har vart till ö-vik å badat på paradis badet med faster sara och anders , det var så himmelskt härligt , jag till och med slappnade av fast det var folk där , jag har liksom skräck att visa mig i bikini .brukar inte ens gå ner på våran badstrand som ligger 200meter ner när det är folk där .Men det var nåt som gjorde att jag tokslappade där uppe ,åkte kana ,simmade ,å grejade , var så kul så .
Sen har det mest vart skoter skoter ,.Nicklas hade fått en skoter i födelsedag , han fyllde 18 år .Jätte fin skoteroch jätte duktig var han att köra med , klart imponerad .
Tänkte lägga in lite kort med det verkar som det är nå galet så jag provar i morron igen .
Snart är ledigheten slut och dags för vardagen , kan vara skönt det med för man blir bra slö och slapp när man gå hemma , om inte annat så går man upp väldigt MYCKET i vikt och det är inge bra tecken .Saknar att fara runt å skvallra lite med folk , Gruvar sig lite för begravningen.,sånt är aldrig kul, sen börjar man tänka på pappa och farmor som stod mig nära . men fördelen i allt det tragiska är att sara och anders ska bo hos oss från lör-sön så vi ska köra stenhårt med dem de två dagarna=) hade lovat att bada tunna men som det ser ut nu så kan vi inte hålla det=(eftersom det är svårt att få tag på vatten .
Ante och stefan var till skog i dag ( ante är typ i skogen alla dagar )och sköt en orrhöna, det var liksom lön för mödan =)
Nä nu ska jag natta å försöka ladda upp bilderna i morron igen
kramen å var rädda om varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0