Utställning!

Lördag :
Ni karnske kan räkna ut vad vi gjorde i helgen med tanke på att det kommit lite lite =)snööö.ante skulle prova köra en sväng på en nyskottad gårdsplan, det liksom bara spann hela tiden så det bar av in i skogen å isen ,

Jag hoppas de är rädd om mammas pärla =)=)=)=)


Rasmus egna skoter som han fick förra året , hen blev verkligen glad nu  när han äntligen fick köra den igen.

Pappa antes skoter och ögonsten 


 så här såg det ut innan skotrarna kom i gång , nu är det spår överallt

Ante å barnen försöker grävafram skotrarna

sen på kvällen så åkte vi upp till grusgropen och bara satt och eldade lite samt åkte lite kana bland alla kullar , men det var liksom lite mörkt kl:19.00på kvällen så vi var bara ute nån timme , men det var skönt att komma ut lite på kvällen med


Söndag !!!!!!
Idag så var vi på utställning och kollade på lite finsk spetsar , rätt intressant å se vad de kollar på och hur de bedömmer och se vad man själv kan å inte kan ,det slutade med vad mycke man inte kunde =) men man lär sig hela tiden . Träffade ellas bror där och de är så lika i kynnet, var otroligt kul att se . Här kommer det  en bild på han


Ellas bror
 
här är ella

Här kommer det ett syskonkort =) ej bra men alltid nåt

Här kommer det kort på mina fina presenter jag fick i torsdags =)
fick kaffekoppar som jag troligen inte törs använda

Här är det ytterligare ett troll till samligen så nöjd så .........

Nu har jag lagt in massor av bilder, så det kan dröja innan jag lyckas få till nå bra bilder
Nu ska jag nog ta och hämta jänta på kalas hon skippade ridningen i dag och gick på kalas i stället nere i torrsjö.Nu jobbar man bara i 2v till sen är vi ledig i 21/2vecka det känns så skönt .ska bli så roligt att komma tillbaka sen efter ledigheten eftersom lastbilen ska lackas under tiden vi är ledig , så den kommer va så fin så fin .
Vi hörs å ses snart igen hoppas jag ,ha det bäst på 2:a advent

Kommentarer
Postat av: Darkangel och Mumma

Åh, vad många skotrar ni har. :)

2008-12-09 @ 21:47:59
URL: http://aselli.se/
Postat av: Lena Rönnewall

Hej !

Vad härligt ni har det !

Jag tänkte skicka ett julkort, har du någon e-mail, skicka den isåfall.

2008-12-12 @ 08:32:28
URL: http://www.zabizax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0