Nu var det ett tag sen !

jisses vad det var länge sen jag skrev , men nu ska vi se vad som hänt sen sist .hmmmm. jo vi har vart till furuvik på en dagstripp med några bekanta samt deras son som går i samma klass som rasmus , och det var en trevlig och lärorik dag , hahaha med grabbar som riktigt var på G .
Sen har det målas och målas min sambo tycker att jag har fått mani på det , men jag vill ju att alla byggnader ska vara fina och glänsa lite , fint blir det och förhoppningsvis så håller det några år .
vi har latat oss en massa och vart till Birsta hur många ggr som helst , vi har nog vart där för flera år framåt , hahaha . Har köpt en fontän i tunnor och den är så jädrans fin , sen har jag köpt ytterkrukor i samma modell , det kommer bilder inom kort .
Jaha vad var det mer tro ,hmm, kommer inte på nåt men jag skriver några rader på fre, vi ska åka till tomteland i morron och sen bär det i väg till kolmården , så tors, kväll är vi hemma igen , så på fre så ska vi till stan och köpa mera färg för då ska jag måla lite på ladugården och det sista garaget , Men ha det bra allihop , och vill hälsa alla kramen , Du ANNICA snart är det den 2:a , hihih då blir det fiske .
Vi hörs å ses  eran malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0