Trevlig helg!!!

Nu har vi haft en underbar helg igen , i fre så kom mamma ner samt min svägerska och bror de stannade hela helgen och det var så trevligt synd bara på sön att det blev regn väder, men de blev nog glad för de slapp måla iallafall=). på lör så hade vi barnkalas rappe fyllde år, så det kom 12st 6åriga killar hit och det var en pärs som vanligt tyckte förra året var kämpigt och det var lika i år fast de var färre barn som tur var så var släkten här och hjälpte till .
Nu är det snart midsommar och jah har inte hunnit måla alla bygnder än , ligger lite efter men men man hinner inte allt .ska bli skönt med en kort vecka så man har några dar på sig att vila ,min sambo har turen att gå på sem . sen kommer mor ner på sön igen å då ska det banne mig fiskas för nu är båtarna i sjön och bryggan fixad.
sen våran lilla ella vilken härlig varelse med ett otroligt humör . hon kom in i familjen som 8v valp men man kan tro att det är en bulldozer man köpt för attan vad respekt hon har fått med sig , det har vart mycket tjafs och slagsmål , synd bara átt hon alltid vinner sinna tjuv knep. .
Nä nu har jag gjort min plikt i dag , ha det gött på återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0