Dåligt samvete !

då var det jäntas dag i da och hon fick en glass och vi satt och myste tillsammans i soffan , allt var så himmla fint ända till tel. ringde och det var farfar som skulle gratta henne , hon total vägrade ta tel samt hon ville inte lyssna heller, hon bara puttade bort mig och tok skrek , naturligtvis så vart jag besviken på henne och satt och pratade med henne om det , hon var bara elak , och jag tycker sånt här är så pinsamt när hon gör det mot släkt och vänner , det är likadant när kompisarn ringer hon total vägrar ta tel,. När jag lagt på tel så skulle jag prata med henne lite och naturligtvis hade hon somnat och nu sitter jag med mitt dåliga samvete och ville ju inte att hon skulle somnat förren vi rett ut allt . Jag tyckte inte om det här med att vi skulle vara osams när hon somnar.
till nåt mer posetivt . mr A har kapat färdigt all ved och han kom in och var så nöjd  å glad , så nu är det bara klyvningen kvar ,han gör det bra att han gjort klart det på bara några dar . så när han kom in så hade han ett leende på läpparna och sa : gumman nu är det bara ditt jobb kvar med klyven , så jag gick raskt ut och skulle spana in högen . Jag gick dit och gick tillbaka lika fort för attans vad den var stor och tänkte för mig själv och  att jag kommer få stå här månader innan det är klart .
Jag hann göra lite nytta jag med i dag , rensade bort barnklädersom gammelmomma ska få till nån kompis kompis (hahaha) så nu finns det massor av plats i garaget , jag fick dock ihop två sopsäckar och några påsar skor så jag hoppas de blir glada .
Nu är det natta ska försöka sova lite men vi hörs å ses.
ps var rädda om varann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0