Slut på helgen!

Jisses vad denna helg gått fort , i fre, så var det små pojkar på besök och i går kom mamma ner på en liten vesit och det var en trevlig stund vi fick tillsammans , vi hann riva alla hägn jag haft här ute för ankor och hönsen , så nu är det plöjt där borta och ska bli så fint när vi sått gräs där , samt att vi tagit bort allt från nersidan av huset så nu jädrans har vi gräs matta att klippa . det lär ju inte bara ta 2 timmar att klippa hädanefter utan några timmar till men det kan det vara värt för fint blir det .Men ärligt talat så tog det mot i bröstet att riva allt för jag har dock haft dem i 7år , men livet kan ändras och inget säger att jag inte kommer att skaffa djur nångång i framtiden .Nä nu jädrans är jag så trött och måste natta . lägger in kort på hjärtat i morron .
Hörs å ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kollade runt lite här. Gulliga hundvalpar !!!

2008-05-20 @ 07:02:09
URL: http://piakallman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0