Söndag kväll!!!

Då var det dags att skriva igen och helgen är åter slut . Veckorna bara rullar i väg snart är det sommar , ser fram emot en fin och lång sommar med familjen samt att tillskottet kommer . JAG FOTADE LITE I DAG EN AMATÖR SOM JAG ÄR MEN JAG ÄR SÅ IMPAD AV MIN SVÄGERESKA SÅ JAG VAR TVUNGEN ATT PROVA.
och så här blev resultatet (fniss)

image24
Passade även på att fota lite hos uppfödaren när vi naturligtvis var och hälsade på i dag igen , det har blivit en vana att vi åker ner varje helg .
image25
Hon vet redan vad en fjäder är =)var på hugget på den och ville ej släppa taget en bra början på uppväxten .
Sen har vi haft en skön och varm helg med mycket pyssel i trädgården , samt att A har börjat att kapa ved så det har vart fullrulle, sen har R börjat fotbollsskola och det var så himmla kul att plocka sten på planen så man glömde att det fanns en boll man skulle springa efter , så jag frågade varför han satt och lekte med sten när han går på fotbollskola , då fick jag till svar : bollen var ju så långt borta . Hahahah då vill man inte anstränga sig i onödan , hoppas bara att det blir mer intressant nästa helg .

Kommentarer
Postat av: Nicki

Jaha, det här förklarar varför ingen svarat i telefon i helgen..=) Härlig bilder! Ser att du har en hel del nässlor på gång, du får väl plocka lite och göra nässelsoppa. Grönt och nyttigt. Va stor tjejen har blivit! Typisk R kommentar, han är bara för underbar!!! Krama dom små från mig, saknar er jättemycket men vi ses förhoppningsvis till R:s födelsedag.


Kramz

2008-05-12 @ 09:22:56
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: C

Rolling on Floor Laughing ( ROFL )R e bara för cool, månne han vara släkt hehe..........

2008-05-13 @ 20:29:41
Postat av: Maria

Hej Malin!
Är inne o gluttar i bloggen lite, måste ju kolla vad som händer....
Jasså 2 vovvar på g av en annan ras, intressant! Väldigt söta valpbilder, men vilka valpar är inte söta...?
Hoppas vi ses snart!
Må så gott!

Kram
Maria

2008-05-16 @ 11:18:41
URL: http://hem.passagen.se/loveguns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0