Utställningen avklarad!!!!

Ja då var den tokhetsiga helgen slut=) fre:birsta sväng och det var mycket dumt en löningshelg upptäckte vi =(vi tänkte inte på att det var lön och ville ta en sväng inöver och att det skulle vara lite folk innan nästa helg när man antog att lön kom men ack så man bedrog sig det bara kryllade av folk , det blev en blixt vesit .
Lör : fotbollsträning samt en härlig middag hos uppfödaren och där vart man kvar tills det blev natta , det var så trevligt och mysigt att man glömde tiden och att man skulle bada hundarna, så mitt i natten så var det badning av hundarna som skulle ställas trött var man så man slocknade på engång  så blev det sön:Då var det dags för utställning ,det gick förhållande vis bra faktiskt , emmy gick hyfsat och kara hmmm ja jag vet inte riktigt ==)))förstår inte att dommarna tycker mer om kullsystern , hahaha =(som dock är kvar hos uppfödaren , det var en jätte trevlig och lärorik dag , trevliga människor och otroligt fina hundar i olika storlekar .Ser fram emot nästa utställning igen .
Sen mån: kom hem  vid 17.00 och städade ur husvagnen i en super fart , tänkte skura ur den i morron sen hamnar den hos en ny ägare , så den kommer hamna i fjällen denna fina fjällvagnen=). och nu skall jag sätta mig och försöka mig på hemsidan igen och det innebär naturligtvis att jag kommer sabba allt =) är ingen klippa på datorer .

Kommentarer
Postat av: SnyggSara

Vadå sälja husvagnen??? vart ska jag och Anders sova då???? Hmmm nu får du ta och höra utav dig!!!
Kram på er!

2008-05-27 @ 09:50:29
URL: http://www.saratheperson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0