Fy tusan för söndag!!!

Söndag var ingen bra dag om man tycker om att dricka lite bira på lördag, magen är liksom lite i uppror , man får sota i dag för att ölen är så god=).
Vi fick besök i går av Henke å annelie i går samt de tre underbara hundar de har , helt otroligt lugna å sansade djur jag är så imponerad att de kan vara så lugna å trygga i en miljö som de aldrig vart i .Vart en trevlig kväll med mycke surr  man skulle nog kunna sitta å surra i dagar , det är liksom inte varje dag man ses så det blir så mycket man vill surra om när man väl ses , å tro det eller ej men malin var upp till tolv i går bara det är ju en merit för att vara jag , haha , fast på slutet fick jag kämpa på lite , men en promenad ute med hundarna gjorde att jag kvicknade till igen , men då hade de fått för sig att de ska åka , hahaha. jag fotade å fotade å fotade å jag kan fortfarande inte fatta att annelie får fram så fina kort , för antingen kan jag inte me kameran eller så var jag mycket full  för nu när jag gick igenom korten så tok skrattade jag , för där var det suddiga kort , halva hundar , röda ögon, m,m . Så det får nog bli en kurs på kamerahantering tror jag .
Innan dom kom på besök så var vi på marknad i bölom , jag hade skutit för henke att jisses den är så stor å fin , ni måste bara gå på den , men när vi kom dit så var det typ 4stånd ute och lite små grejor inne . Då kännde det lite dumt att skryta så om den , men men då kom de ju iallafall på besök hahaha så jag tror jag säger samma nästa gång till dem för då vet man att det kommer å hälsar på ,=)=)=).
Nu ska jag försöka hitta ett bra kort av alla hundra jag tog .

Maxen behöver inte posera för att få till en fin bild , jag är så kär i denna hund han är en berner i min smak ,storlek,grovleken,täckning allt med andra ord . Jag är så glad för henke å annlie som har två super fina Berner Sennen , de har verkligen fått tag på rätt .

henke&annlie samt tricko

olga är trött å less på en liten pappis kille som håller på att uppvakta henne, jag har aldrig sett wille så kär i nån förutom kesella

Tricko trött på alla hundar som yrar runt å skäller

En skräckslagen pappis , =)=) nääää då skojar lite men det var en skum bild, så jag var bara tvungen att lägga in den med

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hihi...ja du,här är vi bara trött...iallafall jag är trött ;-)

Jag har inte lagt in bilderna i datorn ännu,men jag mailar om det blev några som blev bra :D

Du ska veta att det var nära att vi smugglade hem Ville till oss,gömd i Olgas svans ;-)



Tack för allt igår och det var kul att sitta å surra... :D Det måste vi göra om snart igen :D



Nu ska jag ut å städa hönshuset...tråkigt!!



Kramkram Anneli

2008-11-30 @ 14:19:28
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0