många dagar sen !!!


Fredag kväll när jag kom hem vid 16.00 så såg det ut så här på vägen uppe på gården

så här såg det ut på lördag morron

Min bror och våran son i lördags på förmiddagen , med mamma i bakgrunden
och på fredag kväll så såg det ut så här



Nä nu tror jag inte att jag har fler bilder för tillfälle , men kommer att fota så fort jag kommer på nå bra =)
nu ser man fram emot en lång och härlig helg med mycket vila , för jag känner mig helt slut i kroppen , har till och med fått tillbaka puckeln på ryggen så nu ser man ut som en liten gammal tant igen =( jag tror det är dags för sjukgymnastik igen . Hundarna har lugnat ner sig nå enormt  så nu verkar flocken lite bättre , men träning träning träning , jag ger mig icke .
sen var grabbarna och jagade i söndags och resultatet blev detta

fin var den men fortfarande lite grå och brun i pälsen så inte riktigt bytt hela pälsen ännu
näänu ska jag gå vidare men hörs som vanligt här igen

Kommentarer
Postat av: Nicki

Va mysigt ni haft det i helgen! Och snö har ni också! Kan du inte exportera lite norrut..=) Tror att jag måste ta bussen snart..

2008-11-05 @ 20:15:34
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hejhej Malin !



Här i Hassela har vi snö ännu :)Och jag hoppas att den får ligga kvar nu. Det behöver inte komma mr snö än så här för min skull ;-)

Vilka fina lyktor ni hade gjort...superhäftiga :)



Kram Anneli

2008-11-06 @ 10:10:46
URL: http://maximilian.panatet.se
Postat av: Conny

Tänker på Linneas kommentar förra sommaren på färjan. Stämmer inte riktigt in just nu hehe, "Han... Han e ju coolast i stan" rofl. Ser inte så ut på en 50cc fyrhjuling hihi. Kram på er alla.

2008-11-11 @ 10:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0