Vad fort det gick!!!!!

Denna dag har bara flygit iväg , förstår inte vad tiden tar vägen . Det är så mycket man ska hinna med men attans va man bedrog sig . ända jag gjort i helgen är att vila ,tvätta , pysslat om djuren och suttit här en del för att försöka mig på hemsidan igen och har vi tur så lyckas jag få till nåt i morron men inget är klart ännu ,särskilt inte när jag håller på med den , då kan allt hända å då menar jag allt . Det kommer att bli en enkel och rak sida eftersom jag försöker lägga upp en ny sida på en annan adress, så ni får ta tillgoda av vad som blir.
 Sen har jag ÄNTLIGEN krattat gården efter att all snö tinat bort , men det gick trögt för det var så himla blött men jag var tvungen att ta tag i det nu eftersom det ska komma snö på tis/ons igen , så nu kan man med gott samvete se fram emot våren när det tinar .
Nä nu är det dags att ladda upp batterierna inför morrondagen så vi hörs snart igen .

Kommentarer
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hejhopp Malin !



Varför fixar du inteen sida på www.zoomin.se ? Jättelätt och enkelt :)

Kramen på dig :)

2008-11-10 @ 22:35:55
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0