Det var nå dar sen !!!

jisses vad dagarna går tyckte det var i förrgår jag skrev men såg till min förvåning att det var i söndags , då ska vi se igen vad som hänt.
kara är frisk!!!!!!!!!!!!!!!!!
patellan och ögon såg underbart bra ut sa vetrinären .
Och det hör ju inte till vanligheten att vi har turen med oss på hundfronten. Men jag är så otroligt glad både för hennes skull och våran skull=).
Sen är jag en singelkvinna i helgen å det känns lite tomt nu när det är svin möööööööööörkt ute och malin är inte alls mörkrädd=(((((((((. så det blir till att rasta djuren och stänga åt kaniner och höns innan det skymmer , samtidigt som man inte vill visa barnen hur mörkrädd man är.sen kommer det bli lättlagat hemma här, nu när kocken är borta  till och med barnen sa , mamma-vad kan du laga . då kan man fundera på hur offta man lagar hemma här=).men men vi får väl äta mjölk å gröt, fnissssss.
Uppfödaren till ella var här och hälsade på igår och tyckte hon var jätte fin , berömde henne jätte mycke förutom bettet . men jätte kul var det att få höra lite grann . intressant var det att  få lite tips och trix på alla fronter. Ante och han satt och planerade helgens jakt i fjällen (tåssåsen ) och vilka hundar de skall ha med sig , och här blir det så att alla finnspetsarna åker iväg så det blir bara pappisarna kvar .
p-o åkte upp redan i dag och ante får åka i morron efter jobbet eftersom han inte fick ledigt
sen så är det den årliga hönsutställningen uppe på kovlands parken så jag tänkte nog ta kärran å barnen och åka dit och se på lite djur och suckta lite , sitter lite pyrt till på hönsfronten , upptäckte att jag sitter med 2+2 och inte 3hönor och en tupp, så nu måste jag försöka få tag på nån höna till tänkte jag .sen fick jag höra att min svägerska med sambo kommer ner till matfors i morron så man måste försöka hinna med att åka dit och hälsa på ochså , så det blir nog inte så lugn helg om jag hoppats på , men det tar jag igen om några helger
Hörs i morron

Kommentarer
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Men grattis Malin !! Äntligen är turen på din sida :)Vi kanske ses i kovland ;-)

Kram Anneli

2008-10-03 @ 19:08:39
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0