fruktansvärd dag !!!!

Men herregud vilken dag =(((((( trodde aldrig att jag skulle uppleva en sån uppgivenhet och förtvivlan som jag gjorde i dag , har inte upplevt emsan sån som hon var i dag och vill inte vara med om det igen för attan vad hon var rädd i ringen så har hon aldrig vart, så för mig så vart det en sån otrolig snopenhet  och rädsla för hur jag har det med mina djur , men nu ska jag banne mig hårdträna å då menar jag verkligen träna med de små så de inte flyger i taket bara en fjäder flyger i luften .
Nä nu känns det som vi ska sova och bara ta och varva ner lite efter en trist dag.
Skriver igen efter jag har samlat mig

Kommentarer
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hej Malin !

Gick det inte bra på utställningen igår ? Jag tittade efter dig men såg inte till dig någonstans.



Ha det gott.

Kram Anneli

2008-10-12 @ 17:24:34
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0