Då var det måndag igen =)

vad denna dag gick fort , tycker veckorna bara rullar iväg , dom har redan julpyntat på ikea,jag tycker att det är hemskt att det redan är pyntas i affärerna det är bara för tidigt tycker jag , man vill ju ha en höst med ju med alla fina färger .
Ska kolla kara i veckan å se hur det ligger till med henne , så ALLIHOP håll tummarna på att jag har någon frisk  hund i huset som går att kunna avla på =)
Har anmält till 2utställningar i okt , det blir 2pappisar denna gång .
Om 2 helger så är jag gräsänkling och ni anar inte vad det kommer att vara fullfart här då =)tror det blir en rejäl tjejfest eller nåt , fniss.eller en god middag ,

men är jag inte söööt eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0