Då var det dags...

Då var det dags för jobb , i morron kör vi på i samma takt som förr , antar att det kommer bli en helskottas körning för det lär väl vara bilar överallt.
Vad har vi gjort i dag då , jo vi har legat i sängen hela dan och bara slappat , sovit och myst .hahahaha det där lät inte som vi det , näää här har det vart fullrulle hela dan .packning åt barna och städning sen inte att glömma en skotersväng =)olyckligtvis så skar stevens skoter ihop så nicklas fick bärga hem han , men känner jag steven rätt så funkar skotern redan i kväl , *ler*.
Sen har jag trixat och fixa med hundarna , försökt mig på lite lydnad .Det är så kul att se förbättringar hela tiden både hos mig å hundarna , de bara älskar att få arbeta lite .Ella kan inte jaga så där får det bli mycket träning för huve.
Här kommer det en liten bild på hur söt och go de kan vara med varann.

En liten skara =)
Nä nu ska jag ta och göra mig natta klar med lite bad,fika,softa lite .Men vi höres snart med mera uppdateringar
Kramar från mig till er

Kommentarer
Postat av: Nicki

Jo den Steven jag lärt känna kommer helt klart att fixa skotern. =) Vilken fin flock du har! Bara att ta ett sånt foto visar att träningen funkar. Är det Kara som ligger i knä? kramen och lycka till med körningarna.

2009-01-07 @ 10:27:32
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hejsan

Vilket fint kort på hundarna och dig :) Det låter som att ni har haft en underbar dag och massor av aktiviteter.Själv så har jag och Henke varit i Birsta och shoppat.Inte så mycketfolk faktiskt...skönt :)



Kramkram Anneli

2009-01-07 @ 23:37:23
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Lena

Hej Malin !

Vilket tjusigt gäng som är församlade i soffan !

God fortsättning på det nya året, vad det gäller träning,tävling och slappning ;)

2009-01-08 @ 07:05:36
URL: http://www.zabizax.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0