Nu är det slut ..

Attans ochså nu är det bara 1dag kvar på ledigheten sen är det dags för jobb , det är både för och nackdel .Fördelen är : man kommer in i rytm igen med kropp och tider samt träffar lite folk.Nackdelen : ingen sovmorron , hinner inte med lika mycket som man vill. I dag så har det vart barn här , både rappe och linnea hade kompisar här.Det har vart full huggning ,fick dem till och med på en skotertur ,slutade med att vi fick ta till hjälp av steven för att vi alla skulle kunna åka en sväng.Har vart milt här i dag ca.-5grader, i går när jag skrev -21 så hade det vart -26grader bara det att våran mätare gick fel sa våra grannar .

saknar bilen lite , skulle ha pimpat den lite bara så blir den ok
I dag har jag pimpat hundarna lite =) klippt klor , tassar , trimmat lite här och där . så nu är de så fina .
Nu är det dags att försöka göra nån nytta innan jag ska till och sova, tänkte lägga mig tidigt och kliva upp 06.30så jag inte blir chockad i övermorron när det är dags för jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0