Tjejernas kväll....

I dag så har våran son vart på barnkalas på drakborgen  och jisses vad det var fint där.Man har fått för sig att det inte är mycket att hänga i julgranen där  men man ser vad man kan ha förutfattade meningar .Rappe var så svettig och glad när vi kom det var bara posetivt , jag vill dit mera mamma .Nu har jag lovat mina små änglar att vi ska åka dit nånting när ante jagar så nu är det bara ta sig i kragen och göra det med. Han var så slut så när vi kom hem så åt vi middag sen slocknade han 18.20, han är så trötter våran son .
På vägen hem så hämtade vi Moa som ska sova över hos oss i natt , en helt underbar tös. Hon är så snäll och är ett litet lintroll ljust lockigt fint hår .Nåt jag beundrar var hur hon handskades med djuren , hon bara älskar dem , kammade ,klappade,pussade,gick promenader med dem .så lugn å go med dem och hundarna bara älskade henne med, det märks att de har hundar själv hemma.Nu sitter de och ska spela ett spel vi köpte i dag till datorn ,hästspel där man bygger upp en hästgård, Det är omöjligt att få kontakt med dem nu =)=)=).
Ante var och jagade lite på morronen men det resulterade att det vart en lång promenad , det var bra både för husse och hund=)=).
Här kommer det en bild på moa och linnea vid datorn


Nu ska ni få se tanten själv som är nyrakad i nacken

Så här kort blev det när jag klippte mig sist , det ljusa håret på sidorna vid öronen  är inte en ny färg utan mina gråa hårstrån =((((((
Återkommer i morron med förhoppningsvis bilder från ringträningen jag å jänterna ska ha med hundarna =) lovade dem att de skulle få prova på lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0