Helgen är ...

Helgen är nu slut och jag tycker det går lite för fort , man hinner inte med så mycket tycker jag .
Här kommer det lite bilder från skotertrippen vi gjorde i helgen . Vi var 5 skotrar och  12 pers. Det var mycket trevligt och mysigt .
Sen på söndag tog jag ut julen då fick det vara nog , sen tränade jag lite med hundarna sen tog jag, barna å nicklas en sväng på skotern medans ante jagade, problemet var bara att malin inte har nåt lokalsinne alls så när vi väl var långt upp i skogen så tog det ett litet litet litet tag att försöka komma på vart vi var men tillslut så kom vi ut nere på byn =)=)
Igår var det skidträning för knottarna och det var tungt( trötta å sega) i går tyckte de , men det är bara att ta nya tag tills nästa måndag .Rappe somnade som vanligt i bilen på vägen hem =)))) han är så trötter .Jag klippte mig även i går och herrejisses vad kort det blev , tyckte jag ochså när hon tog fram trimmern att va i hela friden ska hon använda den, jo då mycket riktigt som jag misstänkte över hela huvudet på mig.Nu ser jag ut som en karl =)))))men det växer fort å det är ju bra det , haha , Nu ska ni inte tro att jag kommer att finns på nå foto på ett tag ........

Grillningen är bara så härlig

Hela gänget

Rickard och hans tös samt jens

Janette & boija
Det var lite bilder på hur det såg ut
Har inte kunnat fota barnen i skidspåret eftersom mamma malin är så senil å glömmer kameran =((((( men nästa måndag gör jag ett nytt försök . Här har det vart 0gradigt och regnat /snöat om varannat .Idag så har man vart blöt hela kroppen , sen har man vart livrädd att skvätta ner någon på gångvägarna .Lastbilen är tung och kommer man i lite fart så skvätter det vatten i någon meter å det är inte så roligt att se folk hoppa åt sidan för att man inte tänker längre än näsan räcker . Jag vet själv va elak man kan bli på lastbilar som inte saktar ner vid vatten pölar .Men jag tänkte till i allafall så nu sitter man med gott samvete .=)

Kommentarer
Postat av: Nicki

Klart att du kan sitta med gott samvete, Mallehopp kan köra hon! =)

2009-01-20 @ 21:10:57
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hallå



Ni verkar ha haft en riktig toppen helg :)Men att du ger dig ut på skoter utan GPS ;-) Ett tips till nästa gång - så vet du vart du är :D



Nu tycker jag att du ska lägga ut en bild så vi får se din nya frilla...jag blir ju nyfiken :)



Kramkram Anneli

2009-01-20 @ 22:26:00
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0