Barnvakt...

Jaha då var paradisbadet avklarat och attans vad fort den dagen gick =(((.Vi hade det jätte mysigt och trevligt med faster sara & farbror Anders , nu ser vi fram emot helgen när de kommer ner till och och ska mysa på (tror de  hehehehe).

Sara försöker att förklara för katten att hon är matte ,men han verkar inte riktigt som han förstår det =)=)=)

Det blev lite kina mat på em .Barnen bara älskar det och jag med =)

Man får med kakor till matten och i dem så finns det små lappar, anders ser ut att vara nöjd över sin mening på den
Sen fick jag denna gång bild på högakusten bron =)=)

det var regningt ute så därför den suddiga bilden
Nu har Emmy kommit hem , hon har vart hos Emellie några dagar och bara blivit ompysslad =)=).
Emellie pratiserar på hunddagis i stan vid djursjukhuset, så Emmy fick träffa massor av hundar även lite Berner=)=)
Nu är det dags att passa på att elda lite nu när det regnar så lite , hehehe.Vi har en massa sly bort i skogen som måste eldas upp så det blev liksom läge för det .Alice är här med oss i dag för båda hennes föräldrar jobbar så barnen är roade inne medans jag går ut ett tag
Ha det bra , så hörs vi snart igen
från oss i skogen

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja då har du lite att pyssla med...elda ris :)

Ni verkar ha haft det kul på badet...och jag älskar också kinamat :) MUMS !

Ta det lugntmed elden nu ;)

Kram Anneli

2009-07-09 @ 16:33:02
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0