Rappes födelsedag!!!!

Rasmus har nu fyllt år och haft massor av presenter och främmande , han är så nöjd så =)=)=)=) Tack alla för de fina presenterna.Han har gått på moln nu i ett par dagar .Faster sara och anders var ner med och grattade han och så glad Linneá blev över det =) då fick hon några att sminka så när de åkte härifrån på kvällen så var de så fina så , hahahaha.

Faster sara & Malte

Anders nysminkad ,så fin så =)

Farbror björna och Anette

De hade hoppats på att det skulle bli lika varmt i helgen som det var förra helgen , men inte då =((( snacka om ändringar .Förra helgen så badade de ute på gården och nu sitter de med jacka och fryser  konstigt värre kan man säga . men jag hoppas värmen kommer när man är ledig så man kan sola och slappa lite , hehehe.
Vad har sen hänt, jo- rasmus och linnea fick en present tillsammans och hon hetter Nettan och är värdens snyggaste lilla hamster tycker barnen =)
                                             
Ja nu ska vi se vad mer som hänt????? JO jusst ja Malin har kvaddat en mycket mycket fin CADILLAC=((((((
Jag kan inte för mitt liv förstå hur en stor jävla raggarbil kan slita sig från 3spännband och åka rakt in i framstammen på lastbilen och bli kvaddad???? det var väl en himmla tur att jag hade folk i hytten som kunde bli vittne till att jag körde lugnt och inte blev nå tok bromsningar m.m men likt förbannat ska detta hända det är ju så sagoligt så det är inte sant ..... Jag vet att jag inte kunnat göra bättre förankring men ändå så händer detta, så nu är det ett mycket stort hål i framstammen på lastbilen och en lite aning trasig cadillac i fronten och vingarna.=(((( Vad kan man säga förutom SATANS JÄVLA SKIT , FÖRLÅT UTTRYCKET .näää nu ska jag ta och trixa lite hemma och ta det lugnt , men vi hörs å ses under bättre förhållanden  får jag hoppas .
mvh MALIN och alla djuren i naturen

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hejhej !

Nämen vilken otur du har...stackare. Vilken tur att du hade vittnen med dig.

Annars verkar helgen varit kall men bra. Om det kan vara till någon tröst så var det kallt i Karlskoga också :)

Resultat :

Bästa Hanklassen :

1.Berntiers Forward

2.Bernerdalens Pavarotti

3.BerMoscows Trampedak, med cert och svenskt championat.

4.Odysseus

5.Gangsterluvans Keno Kanon.



Bästa tikklassen :

1.Berntiers Just For Me, med cert,

2.Apoletanos Calea Cést Moi

3.Mont Morzy´s Boungavilla

4.Bernerdalens Santa Fé

5.Odenhills Fresia



Jag glömde att ringa dig idag,så ring mig nån dag när du har tid och lust :)

Kramkram Anneli

2009-06-07 @ 21:23:12
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: SnyggSara

Hmmm jag tycker faktiskt att man kan fråga innan man lägger ut sådär fula bilder på fastrar.... :o(

2009-06-12 @ 11:00:31
URL: http://www.saratheperson.blogspot.com
Postat av: Nicki

Meeeen! Ingen bild på lillprinsen på hans födelsedag!



kramz/Nicki

2009-06-14 @ 14:00:25
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0