Halva veckan har gått......

Nu har halva veckan gått redan och jag har inte hunnit med någonting =((((.Var och klippte mig i måndags så nu ser man ut som en liten kille igen , hahaha.Veckan såg ut att bli lugn ,men attans vad jag bedrog mig .Alla dessa bussjäklar  förbannar jag , haha ,tänkte att det bli lugnt när det bara är bussar från ett ställe men när det visar sig att det är på alla tre ställen jag åker till så blir man less.=).Jag kan bara frakta 2 och 2 när det är bussar och då blir det genast mera körning.Jag hade lovat att jag skulle köra bort en massa lösdelar överallt men det ser ut som att det gick åt pipan.Lämnade in lastbilen i dag för bes. på färdskrivaren , det har gått 2år nu sen den kom ut på vägen .Tänk va tiden går..............
Jag hade hoppats på att få tillbaka bilen vid 3-4tiden men ack så jag bedrog mig , jag fick åka hem i personbilen i stället och hämta den i morron bitti.Lilltösen är så less nu på att åka med i lastbilen , men det känns som att det inte är läge än att sätta ihop alla i hundgården .Det funkar jätte bra när vi är i närheten  men när man vänder sig bort så börjar dessa jidder å elände , men vi ska nog fasen i mig få bukt på detta med .Längtar till helgen så man kan få ta en liten skoter tur. På söndag så ska rappe på kalas .Drakborgen verkar vara en succe nu ,för nästan alla barnkalas är där nu för tiden å jag må säga att det är grymt kul där=)


Till helgen kommer det se ut så här på lederna=)

Rappe laddar upp.....Här är det playstation dags =)=)vem är bäst ?????

men jisses va ni håller på ...........
Gosa med mig i stället =)
De här korten är taget uppe hos Anders & Sara i julas men jag kunde inte låta bli att lägga in lite bilder =)

Här hade vi samma tanke =)=)Jag å anders. Sara har får det jobbigt nu när jag har en tös på 8 år hemma här som är kär i samma kille som henne =)
Nä nu ska jag ta och slappa, slappa, slappa innan man somnar  om typ 10 min , hahahahah.
Hoppas ni har det bra och att vi hörs å ses snart igen .

Kommentarer
Postat av: Nicki

Men gumman det är väl klart att det ska köra ihop sig..är inte det typiskt? =)) Tur att du få ha sällskap då av Emmsan även om hon är less på att åka lastbil. Bara älskar kortet på katten! Snacka om tagit i rätta stunden. Puh, tufft för Sara då lilltösen är så söt..hihi. Åk lite skoter åt mig också!



Kramz på er

2009-03-04 @ 19:36:46
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: sara

Nicki - Jag är ganska så söt jag också.

Och om det är min älsklingsgris som är kär i min Anders, så delar jag gärna med mig till henne. (Linnéa alltså);o)



Kramar från mig

2009-03-05 @ 21:40:11
URL: http://www.saratheperson.blogspot.com
Postat av: Nicki

Sara - Ja klart att du också är söt..=) med visst är dom bara för goa både Nea och Rappe!!

2009-03-06 @ 14:40:28
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0