Mulen lördag...

I dag lördag så har det vart mulet mest hela dan , det har kommit små små stunder av sol.Vad har då hänt i dag , ja det har inte hänt så mycket .Ante & kalle följde med oss på en skoter sväng till sörfors ,det var angeltävling där på sjön =).Det började bra ända tills mamma malins skoter inte ville följa med längre, vi hade bara åkt några kilometrar så gick kylarslangen sönder.Vi hade tur att det stannade lite folk som gav oss vatten så vi kunde åka vidare en bit hahaha.Resan var bra lärorik ,men det brukar det vara mest varje gång på våra svängar .Ante följde med hem hit för att lämna skotern här hehehehehe, tråkigt värre .........
när de åkte hem efter ett par tim så gick jag ut till djuren och gjorde en upptäckt som gjorde mig så glad så glad =)=)=).
På kvällningen nu innan melodifetivalen så passade jag på att byta gardiner , skulle kolla å se om det blev bra eller dåligt .Jag är glad om ni svarar om ni tycker det blev bra eller dåligt .....När jag kollade så blev det varken bu eller bäääää.
Jag upptäckte nu att solen tagit på tapeten i sommar (altandörren) altan dörren ska vara i samma färg som väggarna ...

Här började resan bra =)=) barnen åker med ante på rappes skoter å jag helt ensam =)==)=)=)=)

Kalle full i ketchup efter några korvar =)=) men dock lika söt ändå .....

Alla barnen var så tokiga i magnus å jag förstår inte att de blir så glada varje gång de träffar honom , han har en energi som gör att barnen blir alldeles tokig i han =)

Ante var nöjd att barnen var sysslesatt av lill mange .

snacka om nerbrottad=)

Ante & Ante har en pratstund i hop =)=)=)förhoppningsvis om hur de ska laga min skoter  hehehe

Aj Aj det tar på att säga att den krånglar =((((

Det svider ännu mer att säga att denna skoter gick klockrent =(((((

En bild före jag bytte gardiner ( jag vet altandörren är en aning blekt  hahaha)

Nya gardinerna ( ej struken och avkapade , men visar på ett ungefär ..)
Jag har beslut ångest om vilka gardiner jag ska ha så jag tager gärna emot tips å råd=)
Nu ska jag lägga upp en bild på det som gjorde mig så glad när jag kom ut till djuren =)

Gässen har värpt sitt första ägg hos oss=)=) å kolla skillnaden på äggen , det lilla ägget är köpe ägg .

så här trött var vi på kvällningen fast vi egentligen inget gjort i dag..
 Matt å slut efter en jobb vecka , det tar ett par dar innan man hunnit få sova ut  hahaha
Näää nu är det melodifestivalen igen och nu ska vi rösta hejvilt  hehehe.
Hörs å ses i morron igen
kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Nicki

Hej vännen, ja se skotrar..tur att Ante inte är en som har tummen mitt i handen.=)) Tycker det blev jättefint med dom nya gardinerna, glöm inte att tvätta dom innan du syr upp dom, gjorde den missen och dom blev liiiite korta efter tvätten. Kul att gässen värpt ägg, måste ju vara ett gott tecken på att dom trivs.



Kramz/Nicki

2009-03-08 @ 09:33:30
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Men hallå !



Ja du...jag tycker att bägge gardinerna är fina :) Så nu är det upp till dig att välja ;)



Kul att gässen börjat värpa nu...vilken skillnad på ägg :)

Trist attdin skoter krånglar...hoppas att du får den lagad :)



Kram Anneli

2009-03-09 @ 16:30:13
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0