Stöde!!!

Vi skulle åka till edebosjön på angeltävling i helgen ,men det blev sånt busväder så vi ställde in det.Rasmus har åkt lastbil med mig i veckan och det var en pers kan jag lova .Innan kl var 09.00 så var jag trött i hjärnan för munnen gick oavbrutet på han ,men det var kul för honom att få åka med mamma i lastbilen .
Malin är inte jätte smart  tycker min sambo  för i går var jag och inhandlade en skoterdress , Ante tyckte att det karnske var lite onödigt att kosta på en dress  flera tusen  nu när vintern snart är slut men men .Jag hade kollat in en dress som de skulle ha 1500 efter rean så det var den jag igentligen skulle köpa men när jag stod där så hängde denna dress längst bak på en ställning som jag inte sett förut när jag vart där, men med min tur så kan jag nog inte ha den trodde jag  men jag gjorde att försök att ta på den och då satt den som smäcken .Helt underbart tänkte jag men så kollade jag prislappen å tänkte nu kommer ante att flyga i taket , men om han inte frågar vad den kostar så behöver jag inte berätta tänkte jag =)=) för han tror nog att det var den andra .Smart va =)=)=)=))
Jag är skita nöjd och glad att jag köpte den .
Idag så har vi en slappar dag ,nästan hela familjen är förkylda.Rasmus har vart förkyld hela veckan och i går började ante låta illa och i dag linneá , så det var nog tur i oturen att vi inte åkte på anglingen .

Fin va =)=))=?????
Nu ska jag ut till djuren en sväng återkommer med mera info .
Ha det bra i det snö stormen .

Kommentarer
Postat av: ooops

Malin! Jätte fin dräkt ... å verkligen prisvärd må ja säga.....!!!! :- ))

2009-03-29 @ 04:05:46
Postat av: Anneli

Men vilken tjusig skoteroverall du införskaffat :) Nej..han behöver ju inte få reda på alla kronor och ören ;)

Hoppas att ni kryar på er nu.

Kram Anneli

2009-03-29 @ 15:06:58
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0