Helg igen!!!!

Nu är det  helg igen och jag tycker veckorna går med ruskig fart .I helgen så är tanken att jag ska till och höst städa och sätta upp lite lykter, lampor inför vintern .Funderar på att byta fönster med nere hos hönsen så det inte blir så kallt och dragit i vinter.
Valparna de växer och växer, sen biter de  i ALLT . så nu har malin lite jobbigt att fya alla 4st och det är inte det lättaste att hänga med alla när de yr åt alla håll och kanter .2av våra valpar har fått nya hem och det kommer att uppdateras på hemsidan inom kort .
Jag har haft fin fina blommer här ute på gården i några veckor innan kylan kom =((


Dessa har blommat så fint förra veckan , men nu lär det nog vara slut med det .Vi hade 5minus i morse så nu är verkligen hösten här

Synd de ska blomma så sent.
Jag var till z:a för ett tag sen och vart så fruktansvärt kär i dessa kalvar , man liksom tänker tillbaka i tiden när vi hade kor hemma och hur underbar kalvarna är.
Jag är fruktansvärt svag för bruna /vita, så är det nog på de flesta djur , våra kattor är bruna och vita.

Nu ska jag ta och gå ut en sväng kommer med mera bilder inom en snar framtid...
M V H  VI FRÅN SKOGENS SLUT


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå Malin !

Ja fy va kallt det har blivit...brrr.Det kunde gott vara som det var i september...varmt och skönt :)

Ligger i migrän just nu...skulle ha varit på sennenträff hos Katrine. Det är nog kylan som gör att jag spänner mig och får huvudvärk :(

Dunjackan är i torktumlaren,och där blir den nog kvar tills i morgon...fan vilken tid det tar att torka den.

Vackra blommor du har fångat på bild :)Jag gillar också kossor...synd att de luktar illa bara.

Kram Anneli

2009-10-11 @ 11:50:12
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0