Blivit så stora..

Nu har valparna blivit 5 veckor och de springer leker hela dagarna , äter ,sover,skiter och mår gott =)känns konstigt att de ska flytta om några veckor .Tur är väl att man sitter kvar med någon valp själv .Nu har hela helgen gått i gen och jag tyckte det var fre i går .Mamma har vart nere i helgen och gosat lite med valparna och jag tror nog att hon vart lite sugen på en , men vi får se hur det blir .
Imorron kommer det lite nya kort tänkte jag =) måste försöka få dem att stå stilla i 2sekunder först , hahaha.I morron är det dags för jobb igen och jag gruvar mig tidvis för jag har vart så hängig ett par veckor nu , var till sjukan och kollade upp lite smått och gott så vi får se va de säger.... gruvsamt , man tror ju alltid det västa konstigt nog .
Nä nu ska jag ta kameran och ge mig på ett försök att fota innan man natta , men vi ses här snart igen med fina bilder 
från oss i skogen slut

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå där !

Vi måste komma och titta på småttingara innan de flyttar hemifrån :) Dom är väl supersöta nu :)

Skönt att kolla upp sig om man är hängig.Hoppas att det bara är dåligt blodvärde eller nått sånt som spökar.

Kramkram Anneli

2009-09-07 @ 22:21:15
URL: http://www.maximilian.panatet.se
Postat av: Titti

Du måste komma förbi å hämta skivan!!

2009-09-09 @ 19:33:19
URL: http://www.njurundashastturer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0