Sjukling!!!!

Jaha då har man legat sjuk några dagar i feber och en fruktansvärd hals. jag har då aldrig haft så ont halsen som denna gång , nu har jag provat många olika huskurer och hostar och hostar ändå .Jag tror jag måste ringa doktorn i morron om jag inte blir bättre .
Men i helgen så hade vi så fint främmande så =)=) synd bara att ni inte kunde stanna på middag , men det får ni göra nästa gång .
Jag bara älskar deras Bernrar ,de är precis i min smak .Så grova och fina och så snälla ja , jag blev då så kär så kär ..jag försökte att låta bli att gosa så mycket och det var svårt att låta bli .Man ville inte släppa taget om dem .
Nu kommer det lite bilder från i helgen
korten är taget av Annelie Larsson

Maxen( kärleken) & Affe

Otto 12v   pappis  8v

Otto -lite kär man blir då=)==)


Brännbolyckans Albin

Brännbolyckans Alfons

Brännbolyckans Alfred- Affe

Brännbolyckans Alvin
söta som socker och snart är det dags för flytt, det är bara till att få upp öronen till himmlen innan vi flyttar .
Vi ska behålla en valp är tanken men familjen är inte riktigt ense om vilken ,så vi får bryta arm om saken .De har blivit stora och kavata ,frammåt,pigg ,biter i allt som kommer i deras närhet inkl. mig =)=)=)

Lika som bär??? nja  jag vet inte jag .

Är det du som är min pappa??? vi är ju så lika =)))))
stackars tricko han fick ett helt gäng efter sig och han var så snäll och gjorde inte ett dugg .
Nää nu ska jag grejsa med hemsidan .
på återseende från oss i skogensslut


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå !

Har du piggat på dig lite nu ? Ett elände att vara sjuk. Vi är friska fortfarande så oss smittade du inte ner :)

Krya på dig nu Malin.

Kramkram Anneli

2009-09-23 @ 22:02:23
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0