Färgat håret !!!

Jisses vilket bök det skulle vara och färga håret när det var så här kort , det kom överallt på hela kroppen och ante lär nog inte bli så glad när han går  på toa och ser alla fläckar på golvet =))))Nu har det gått en helg igen och jag fattar inte hur fort det kan gå... tycker inte man hinner med . Igår så var ante och jagade på morronen sen när han kom hem så åkte jag till stan och provade lite glasögon och det som gjorde mog så besviken var att mina prada bågar inte fanns där jag var och jag måste ha 2par glasögon ett par när jag jobbar och ett par privat , och där jag var så fanns det inga märkes glasögon utan bara enkla bågar men det var billigt och ska jag ha två par på annat ställe så blir det dyrt för de hade inga erbjudande påde andra affärerna.Men det är så attans svårt att bestämma sig. Idag så har det vart färgning av hår samt lite målning på garaget , Ante var och jagade i morse igen och tyvärr så blev det ingen fågel men bra träning blev det .
Rasmus fick en kanin i fre, en liten söt hermelin kanin på 8v grå och dann , hon är en aningen rädd men det tror jag det komma till en familj på 6katter 5 hundar gör nog en aningen närvös=(.men det blir nog bättre med tiden har köpt selar till dem båda så det kommer nog att gå fot innan nästa sommar , hahahaha .
Nä undrar om man ska göra ett litet ryck med hemsidan och se om man får till nåt =)man kan iallafall försöka . Hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Nicki

Hej gumman, du har fullt upp som vanligt ser jag. =) Hoppas du hitta en båge du verkligen trivs med. Känner du dig osäker så låna hem ett par fota och lägg upp bilderna bredvid varandra så du kan jämföra hur dom sitter. Visst är det konstigt att det ska vara så svårt att färga kort hår..



2008-08-31 @ 22:59:28
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0