Nu är man slut som artist!!!!!

image26
Ja då var den här tis. snart över .Idag har jag haft äran att få stapla ved i stora korgar  på jobbet , känns som mindre roligt särskilt när man är anställd som chaufför, men det gick rätt bra ändå må jag säga, roligare att göra det än att sitta och få höra en massa skit från folk man inte känner .Idag inträffade nåt jag inte trodde var möjligt ,Jag kom till en stor bilförsäljningsfirma i Birsta och får höra att folk där går och sprider en massa konstiga saker/lögner  om mig som privatperson /samt min sambo , det värsta är att de inte ens känner oss  jag är bara en chaufför som kommer dit i bland och ändå kan de komma på sånna otroliga saker att gå och prata om , jag kommer berätta mera när jag ställt dessa 2 personer mot väggen och får ett ärligtsvar av dem om vilken av dem som ljuger , jag frågade dem i dag och båda nekar men i morron ska jag ha ett snack med dem och det som är helt sjukt är att en av dem sitter i kundmottagningen och ska föregå med gott exempel.Konstigt värre då tycker jag .
Men annars förutom lite tråkigheter så har det varit en rätt bra dag.
Det har regnat hela kvällen så det har vart en liten myskväll med familjen och så mysigt det var  men snart ser det ut så här på gården igen
ha det gött

Kommentarer
Postat av: Nicki

Ja, det verkar som folk har väldigt lite att göra när dom kan sprida en massa rykten om folk dom inte ens känner. Har dom inget snällt att säga kan dom ju alltid vara tyst..Hoppas det redde ut sig. Ha en underbar kväll! Kramza familjen från mig.

2008-05-21 @ 18:06:50
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0