Fredag menas med ledighet snart !!!!

Jaha då gjorde malin ett försök till städning innan henke å annelie skulle komma i morron, men attans vad man bedrog sig , det kom folk på folk så man hann inte liksom städa men vill ju inte va otrevlig med gästerna när de kommer på besök , å nu är kl :22.00 så jag är vaken på övertid , så det där med städning det skiter jag i och adventen med, så henke å annelie får ta det som det är när de kommer med att det kan vara lite skitigt =)=)=)Jag ser varmt fram emot besök av berner =)så nu kommer kameran va på höggsta hugg  hahahahaså karnske jag får till nåt bra kort =)
<n<ä nu slog klockan i köket å mina ögon håller på att säcka ihop så det innerbär sängen omgående men jag hör av mig i morron igen med nya friska tag =)puss å kram alla kära

snart ser det ut så här igen , hoppas jag ))

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej hopp !



Haha...Inte behöver du städa bara för att vi kommer !! Vi överlever nog ska du se...och vi har 3 hundar så vi är nog van med en massa skräp och päls å sånt :D



Ska bli kul att komma hem till er igen..det var ju ett bra tag sedan sist :)Ska försöka ta med kameran också...vi får väl se hur det går ;-)



Kramkram och vi ses i morgon.

Anneli

2008-11-28 @ 23:15:44
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0