Måndag och oktober!!!!

Vad kan man säga om vädret , man blir bara brydd på dess blåst och den enorma regn som kommer nästan varje dag , våran damm har svämmat över så nu kan ankorna bada uppe på vägen med=(, stekpannan(badplatsen) är ingen badplats för nu är det vatten ända upp till vägen så ska man ta upp båten så behöver man inte gå två steg från bilen för att få upp den på vagnen ..... bara en tidsfråga att det rinner över hela vägen och då kan det bli en aning besvärligt med trafiken ,bara hoppas att det sjunker undan lite, så här torrt å fint ska det vara , detta kort var taget i stöde förra veckan när jag var och hämtade lite bilar

De här är små killarna i familjen , är så goa å mysiga ville bara visa vad fina de är
Nu när man vart på hönsutställning så kommer jag på att jag saknar dessa djur lite =(

synd bara att det är sånt jobb med dem , men jag ångrar inte att jag haft dem ,Som mest hade jag 70-80djur i tio olika raser ,å nu sitter jag med 4höns så det är en viss skilnad .

Kommentarer
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Hallå !

Ja det är mycket vatten även här i Hassela.Ån neranför oss är det riktigt högt vatten i nu.

Vi kom aldrig i väg på utställningen i lördags,som du märkte.

Vad har du för höns nu då?

Ska du på utställningen i nordichallen på lördag?

Kramkram Anneli

2008-10-07 @ 19:12:58
URL: http://maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0