Glasögon!

Jah då var glasögonen beställda så nu tar det bara 2v innan de kommer =)ser med spänning framemot paketet .
Å nu har kaninerna fått flytta ut till baracken där det är nymålat å fint,nu är bara målningen på farstu kvisten kvar sen får det vara färdigmålat för i år.Till helgs så kommer det att vara 10barn här får då är det kalas dax igen , men det går lite smidigare när det är 8tjejer och bara 2killar , det var ett måste att ha 2killar på kalaset för det skulle vara puss jaga fick jag höra ...och jag törs inte fråga vad det innebär men jag anar på orden va det kan vara .
Nu får vi hoppas att det blir bra väder i morron så jag slipper gå i regnställ hela dan =(för i dag så vart det liten aning blött tycker jag .
Nu är är det höst och då åker raggarbilen in i garaget , men jag hoppas att det kommer bli en liten sväng till i helgen bara .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0