Nu var det tisdag ..

Nu har det gått nån dag igen och mycket har hänt .Vi skulle inte åka skoter på söndag , men som vanligt  blev några mil ändå .Man kan liksom inte låta bli att åka nu när det kommit lite snö.Det var inge fint väder, men dock väder för att åka en sväng =)=)=).Imorron bär det av till hudiksvall (långsväng) =),,,, kan bli lite kul.
Vi har nu tagit ett stort beslut . När jag kom hem i dag så hade det vart hundslagsmål ,och ena hunden hade ett rejält hål in i halsen .Jag trodde att det hade lugnat ner sig men ack så man bedrog sig , ingen kul syn .Så nu kommer jag att avveckla några hundar,2-3st kommer att få flytta .Jag tycker inte det är kul att kämpa å kämpa och när man tror att det är bra så blir det bakslag på baklsag .Nä nu ska jag försöka att badda å pyssla om våra djur hemma här , hör av mig mer framöver
Ha det bra alla glada .

Kommentarer
Postat av: SnyggSara och SnyggAnders

Vi skulle GÄRNA ta några av vovvarna om vi bara kunde... kramar om // Sara och Anders

2009-02-25 @ 19:51:48
URL: http://www.saratheperson.blogspot.com
Postat av: Anneli

Hej

Men va trist att de ryker ihop. Är det pappisarna ??Ännu tristare att ni måste göra er av med dem :(

Kram Anneli

2009-02-25 @ 22:42:28
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0