Redan onsdag..

Nu har halva veckan gått redan , det har gått enormt fort .På fre kommer min ex.svägerskan och ska bo här med oss i helgen , det ska bli jätte trevligt.Fredag så kommer jag och åka och hämta ett djur i någonform =)=)=) Nu blir ni nyfiken va? hahaha.Jag har lyckats övertala ante så han tyckte inte det var en dum idé.
Nä nu ska jag ta å natta för i morron ska vi fara till matfors efter jobbet , ska hämta hem rappe ochså ska vi veckohandla (det är ju så jä....... kul)=(((((((.
Vi hörs å ses snart igen

Kommentarer
Postat av: Anneli

Men va taskig du är som inte "viskar"i mitt öra om vad det är för djur ;-)

Kram ANneli

2009-02-11 @ 22:21:58
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0