Lång, Lång, lång dag !!!!

I dag så har jag vart hemma hela dagen och den har varit lång .Började få ont i armen för någon vecka sen och det har liksom inte släppt och det har bara blivit värre och värre.Igår kväll så kunde jag nätt å jämt skruva av en locket på en syltburk och i natt så var jag vaken typ var och varannan minut .Läkaren kunde konstatera att jag har fått en kraftig inflammation i armbågen och han sa att det var därför det brände och stacks i fingrarna,han ville att jag skulle vara hemma minst en vecka och sen på tors ska jag dit igen och då skulle han skriva ett intyg på en ytterligare en vecka.Skulle tro att man kan vara borta i 14dar och ha jobbet kvar ,näpp finns inte på denna planet där jag jobbar .Nu ska jag ta en dag i taget å sen får vi se när jag kan jobba, men det är lite tråkigt att vara hemma alldeles ensam när man är van att det är fullt hus i vanliga fall.Det värsta är att man inte kan göra så mycket med höger arm.

Foto: Annica Israelsson
I dag fck jag via datorn detta fina kort av annica på min far som gick bort i mycket tidig ålder .Linneá ligger på hans bröst .Jag är så evigt tacksam att han hann vara med å träffa linneá ,tiden mellan dem var mycket kort men dock hann de träffa varann .
Här kommer en bild på hur det såg ut i dag hos oss=)

grymt fint när solen lyser på träden .
Jaha nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera , men återkommer med mera uppdateringar snart .
kram å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0