Men jisses.......

Men jisses vad tiden går, det är en vecka sen jag skrev ser jag .Ska bättre mig att uppdatera lite mer än 1ggr i veckan . haha.
Då ska vi se vad som hänt , nu gäller det att tänk till lite och det kan vara ett problem bara det , hehehehe.
söndag : Rasmus var på kalas på drakborgen ,var en hit även denna gång .Ser att nästan alla föräldrar har kalasen där nu för tiden, så i år kommer vi nog inte att hyra en hoppborg som vi gjorde i fjol för då lär man bli utskrattad av alla unga killar .Gäller bara att komma på något nytt , men ante är bra på det där (tror jag), tur att rasmus fyller år på sommaren =) 

Linneá fick ochså vara med en liten stund

Här är grabbarna grus=): ralle , max, emil
Så här såg det ut förra sommaren :

Den ser liten ut , men den är en bit bort.
detta slår inte drakborgen , hahah , så nu får vi hitta på nå skojsigt...
Vad har då hänt i veckan ......... ja ni jag kommer nog inte på så mycket , har varit ganska lugnt.Linneá har slutit att rida , det var inte nån höjdare när mamma och pappa inte förstår att hon inte vill trava =((((. men nu har hon provat detta och nu får vi se vad det blir nästa gång.Rasmus han åker skidor som vanligt han =)det är så roligt  än så länge, men tävlingarna skippar han för det är för mycket press.
Var till gammelmomma och fick mat i fredags sååååå gott ,tack snälla för en fin em .
Igår lördag :Var vi och hämtade en bäddsoffa på fyndlagret åt farmor och farfar som de hade bokat , och en fördel med att de köpte en soffa var att vi fick deras stora bäddsoffa .Den var mycket fin soffa som vi fick =) jätte glad för den =)=).Soffan ska hamna i gäststugan så alla får plats när de kommer och hälsar på ..Eftersom vi hämtade soffan åt dem så bjöd de på middag och vi fick en god fiskgryta (mummmmms), den kommer ante få göra nån dag hahaha.Farmor & farfar har så ont i kroppen så jag tog på mig att gå ut med hunden åt dem .

Impala

Så här skulle jag inte vilja bo om det inte är ett måste, Jag trivs så bra på landet .

Hemma är man van att bara gå ut och ha skogen runt hörnet , denna skylt satt precis vid gången vid farmor och farfar .Inte riktigt min grej det här....... Tacka vet jag landet fast att det är långt till stan.
Jag brukar inte vara på fyndlagret  men jag handlade en lite skål gjorde ett fynd nu innan påsken rätt nöjd

Rätt fin tyckte jag , fruktskål tänkte jag .Nä nu ska vi ut och åka lite skoter , lägger säkert ut mer bilder i kväll , ha det gött så hörs vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0