Nu är det tisdag igen =)=)=)

Jaha så blev det med förbättringen med att uppdatera oftare =)=)=) ha tålamod mina kära , hahaha.
Då ska vi se vad som hänt, sista veckan har vart rätt så hektisk , mycket köra .
I torsdags så jobbade jag över och körde åt molin bil det var bil mässa på nordic hallen , så de skulle ha dit lite bilar .meningen var att jag skulle köra dem tillbaka med men man har en boss som bestämmer en hel del så det vart inget med det .Lasse var så snäll så han åkte med mig hela kvällen i lastbilen och jag må säga att det var otroligt trevligt med lite sällskap , så Lasse du får gärna åka med nån fler gång , hahaha.
Så här såg en Lamborghini ut där på torsdag kväll .


rätt kul att få se så många olika modeller på mässan, synd man inte var där under helgen så man kunde få se lite mera .
Lördagen :
Då var det den årliga angeltävlingen i hassela  och i år var det mitt år att få ta lite cider, det störde ante sig lite på och inte blev det bättre när jag bara tog 3 st under en hel dag , men men han får väl parta på där med kompisarna nästa år i stället .

Gumman kl07.30 på lördag morron , pigg och allert =)


Jag ser nåt därnere , kan det vara några mörtar som simmar där eller?
dagen slutade med några fällningar men ingen fisk =(((( attans vad tråkigt , haha

Det var 298lag där och en jädrans massa folk .
På södag : så var vi och anglade nere på stekis en stund , som resulterade med 2st små gäddor

Dags för fika , uppdukat och klart

Första gäddan fången


Ralle och linnea hittade en hamster var nere på isen som de gullade med lite grann=)=)=)
Näää nu har jag nog inge mera att skriva förutom att ni ska önska oss lycka till , för till helgen så vart det tydligen dags för angeltävling igen  i stöde=)
Vi hörs å ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0