Det var den våren det !

image15

Här är det två bilder taget i dag en nere på byn ca.15mil härifrån Kvissle(den nedre bilden).sen den översta bilden är taget hemma här på gården kl:16.00 på dan man ser vad olika det kan vara på så kort sträcka

image16
Jaha nu trodde man att man kunde ta fram vrålåket men inte då, ni ser ju korten nedanför på barnen ute på gården den bilden var tagen i går em. och den översta bilden är tagen i dag  på em . Så man får nog ta och lugna ner nerverna ett tag till innan man kan ta ut den .Jag hoppas innerligt att det inte regnar i morron för i dag vart jag minsann blöt och med det menar jag rejält blöt.Jag fick ett samtal i dag från min uppfödare och det livade verkligen upp mig det behövde jag sannerligen, Jag tycker det är så otroligt kul att få prata med henne och få ventilera lite om allt möjligt så nu hoppas jag bara att vi ses snart igen .Annars har det vart som vilken måndag  som helst och nu är snart kl:20.00 och kvällen slut , men vi hörs å ses snart igen .

Kommentarer
Postat av: Kattis

Här i Stockholm har vi haft vår på eftermiddagen.
Hoppas det blir bättre väder hos er.

2008-04-07 @ 20:56:14
URL: http://kattis11.blogg.se
Postat av: Nicki

Den nedre bilden ser nästan ut som den skulle vare tagen på Södravägen, förutom att det inte finns några trafikljus där.

2008-04-09 @ 22:24:25
URL: http://lavendeldoften.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0