En hund jag beundrar !!!

image13
                                                                                               
selli
image14
                                              
 1dygn gammal och kommer bli snyggste tiken påbyn

Nu har selli vart hemma hos några helger och alla fördommar man haft mot finnspets har defenetivt förändrats, Han är en helt underbar hund kan bara konstatera att min sambo gjort bra val med rasen,fast jag hade inte haft nåt emot beagel heller =).Sen är det ju så att alla hundar har olika personligheter så vi karnske bara haft tur med honom , han har så snällt suttit i hundgården och inte skällt en ända gång sen han kom det tycker jag är helt otroligt med tanke på vad man hört folk pratat om dem , sen är han otroligt tillgiven och go inga som helst problem med barnen , det han kan tycka är lite jobbigt är pappisarna de tre små rackarna som springer omkring här och tror att de är störst, bäst ,vackrast och skäller mest .Men kesella tycker han om, hon är lite lugnare och bryr sig inte så mycket om honom och då funkar det .
Sen har valparna kommit till världen på fre natt kom nedkomsten det blev 5st  så det blir en liten tik med i våran gård. Sambon min är så lycklig över att det blir en valp och en efterlängtad tik  med, så till hösten kommer det vara fullrulle hemma här.vi kan bara tacka uppfödaren att vi får köpa en valp från dem det är vi glada för .Jag träffade dem för första gången i lör, och jag må säga att de var enormt trevliga och tillmötesgående så det kommer bli en bra framtid med dem =).
sen har jag ett dilemma en kompis till mig som köpt mina ankor ringde och frågade om jag var intresserad av att köpa tillbaka dem och jag vet inte riktigt hur jag ska göra ,det är bara 4st men ändå jag hade tagit ett beslut att lägga ner åsså kommer detta nu , men känner jag mig själv rätt så köper jag dem tillbaka =) för ett tag ........
nää nu ska jag gå ut och grilla lite mat men på återseende allihop

Kommentarer
Postat av: Nicki

Killarna får det tufft, ännu en skönhet på gården! =) Förstår att A är jätteglad, hon är ju hur fin som helst. Har det så himla gott, krama familjen så hörs och ses vi.

2008-04-07 @ 18:26:56
URL: http://lavendeldoften.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0