Helg!!!

image17
Insåg precis att jag inte skrivit sen i tis, ber om ursäkt för det har vart så mycket några dagar .
Har vart en fin lördag med uppehåll, Har nog inte gjort så mycket i dag förutom att städat och städat , sen har jag kammat och kammat och kammat Selli han fäller så otroligt med päls, men han blir så fin när man kammat bort lite gammel hår =).Nu är det snart kvällen och i morron blir det barnkalas , nu gäller det bara att jag hittar dit med , hahah med mitt lokal sinne så lär jag köra fel .Hittade den här bilden på kara från pappis träffen i övik ,tyckte den var rätt gullig .
hörs i morron Natti natti

Kommentarer
Postat av: Kattis

GOdmorgon!
Åh, vilken söting.
Här är det regn idag, alltså nån slags vår. Det knoppar ju och så, så den är väl på väg.
Man kan nog byta till sommar däck här iaf.
Ha en skön söndag!

2008-04-13 @ 08:00:16
URL: http://kattis11.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0