Onsdag 16/4

Jätte grattis till två fina människor som fyller år i dag och det är våran underbara svägerska hoppas du har en fin kväll med släkten , vi kommer till helgs =)samt gratta  våran lilla allt i allo, jäntas drömkille fast han fyller 15år i dag så kan det ju en dag bli dom , det kan man aldrig vet =)sen är han en underbar kille som hela familjen diggar .
Var till sjukgymnasten i går och var så duktig att ta med gympa kläder och det var ju lite onödigt för jag satt mest på en stol och fick bassning , jag hade fel jobb,rörde mig fel , satt fel , och dittan och dattan . så nu fick jag några rörelser som jag ska göra flera ggr om dan till nästa vecka, så nu sitter man i lastbilen och har gympa pass med och jag undrar hur många som gör det `fniss`. Men bättre måste jag bli annars är jag helt slut i nacke och rygg om ett par år , och jag som är så himelskt ung vill ju inte bli ett stelt skelett , hahaha .
Sen får man väl se om man byter jobb nångång till nåt lite lättare och inte så tunga lyft .
Lämnade in lastbilen i dag för garanti jobb och hoppas att den är klar i morron så jag kan rulla på vägen igen .
det har vart strålande sol och enorm värme i dag , nu fick man vårkänslor hoppas att vädret håller i sig , så det inte kommer mera snö.
Ett glatt tecken är att mercan är såld och vi firade med tårta och a firade med en wisky , då anar ni hur glada vi var , och nu på gården står det en skoda oktavia en 03 på gården i stället och det känns bra, men inget slår ju min pärla en passat 04, hahah .
Du ser nu är det kvällen igen och ögonen svider , då är det natta =)
Hoppas ni har det bra  för här är det alla tiders .
Kram å hej

Kommentarer
Postat av: Nicki

Tack vännen, det värmer!Ska bli jättekul att träffa er imorgon. Hoppas bara vi får fint väder till grillningen.=)Ha en underbar kväll!
Kramz

2008-04-18 @ 21:16:53
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0