Orättvist!!!! Varför !!!!!! Aldrig ska det få gå bra!!!!!

Saknar dig gumman hoppas du har det bra med Fanny och Amber nu där du är


Nu har det hänt , det som aldrig vill ska hända =( vårat hjärta(kesella) har lämnat oss och därmed våran sista berner sennen i huset .Det är så otroligt tomt går inte att beskriva med ord hur det känns , fast man vart med om detta nu 3ggr så är det lika jobbigt varje gång man tror att man ska klara det bättre och bättre men man gör aldrig det .Men jag är otroligt glad att vi fått ha henne i 7år ,en liten hund i stort format .Hon trodde nog att hon bara var en liten papillon som ku
nde lägga sig i knä  och hoppa upp i soffan eller sängen där man låg .Men det kändes skillnad på vilken när hon landade på bröstkorgen =) men det gjorde ingenting . det var så otroligt mysigt när man vaknade upp på morronen och ser ett bernerhuvud mitt i nyllet som säger: Matte jag vill gosa nu . Kommer sakna dessa stunder .Kommer att bli konstigt nu när man inte har en STOR FIN HUND SOM BERNER.Det är ändå tur att vi har fler hundar hemma så man inte går och grubblar hela tiden på alla Varför!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag vill tacka för det fina stöd jag fått från Familjen och vänner .
Ja nu får jag börja om med hemsidan igen, trodde inte att det skulle bli ändring så fort ,men attans vad man bedrog sig .
Hörs snart igen

Kommentarer
Postat av: Nicki

Hon va så härlig! Att en så stor hund kunde ha så mycket spring i benen och för att inte tala om bus! Underbar bild du lagt in! Kramz

2008-08-26 @ 09:57:42
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/
Postat av: Anneli & Maximilian & Olga

Ja det är tråkiga nyheter du kommer med - vad som hänt Kesella. Man hoppas och tror ju att våra berner ska finnas för oss åtminstone i 10 år. Förstår att det är jättetomt utan henne.

Tänker på er.

Kram Anneli & Henke

2008-08-27 @ 23:25:20
URL: http://maximilian.panatet.se
Postat av: Conny

Känner likadant som er. Saknaden känns, vem ska nu kunna springa omkull och skoja som hon gjorde. Ta hand om er, höres framöver innan jag åker.

2008-09-01 @ 18:26:23
Postat av: Maria

Nej vad trist Malin, lider med dej/er....

2008-09-25 @ 21:24:40
URL: http://hem.passagen.se/loveguns

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0