Jul och åter jul!!!

Nu är julen över å vilken jäkt å stress det har vart innan helgen fast man vart ledig i flera dagar före .Skulle köpa spån -då finns det inte att få tag på förren v5 för det är brist på spån, finns inte att få tag på i hela sundsvall.Men ante har  en jakt kompis som har hästar så han hade en hel pall hemma på gården så vi fick köpa  2balar av han , sen tog det slut på hö med - då var det bara att ringa antes bror som har hästar , han offrade en liten bal åt oss(tack snälla för det )så nu har djuren det bra hela julen och nyår så det känns bra =)
Vi har haft min mor och bror här i jul-annandagen så de åkte hemmåt i dag , och bara 5 min efter de åkt gick ante till skogen , han har trummat å trummat å vart hispig att han inte kommit till skogen på 3dar så i kväll var han nöjd när han fått vart iväg en sväng .

Här var tomten på besök

Jag  ganska trött å seg (julgris)efter jul maten =)

Min bror på besök dessa dagar

Juldagen vart det lite pulkåkning

och på juldags kvällen så gjorde ante upp en eld så det blev lite glögg och likör med lite pulkåkning


vart lite mörkt med pulkåkning , men det går bara man vill =)
så här såg det ut på annandagen hos oss

Det var grabbarnas dag ute på gården , de skulle kolla så allt var ok .

hade besök av en hare på deagen ute på gården som vi missat , attans

en mycket trött wille, tikarna har löpte en vecka nu å han är helt slut

Nä nu ska jag ladda upp batterierna för i morron bär det av till Ö-vik ,till faster sara &anders

Kommentarer
Postat av: Nicki

Fler än du laddar batterierna..=) Dom fyrbenta kan vara för söta. Tack så jättemycket för julklapparna, ni är för goa! Ser att ni haft en härligt jul med massa kul. Tur att hjärtat fick ta en sväng i skogen så han blev nöjd och go gubbe.=) Ha det bäst!

2008-12-28 @ 10:49:33
URL: http://hemmahosnicki.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0