LOV!!!!

Nu har man lov precis som skolorna , haha, äntligen lite ledighet det ska bli så skönt , kan behövas både för barnen och oss.Nu ska vi hitta en massa saker tillsammans i julen här, på julafton kommer mamma,bror,farmor &farfar ,gammelmomma hit å ska käka lite gott =) mamma å bror stannar några dar så det ska bli roligt , antar att grabbarna ska jaga å mamma hon får slappa lite , sen ska vi åka till faster sara & anders å bada på paradisbadet det kommer bli så roligt att få träffa dem , det är långt mellangångerna  men jag vill nog inte klä av mig å visa mig i bikini inför folk det hatar jag verkligen men ska man bada har man nog inte så mycke val .
I går så var det firmafest (julbord) såg verkligen fram emot en härlig middag med mycke mat å bira , men den slutade inte riktigt som jag hoppades , vi åkte hem vid tio för då satt malin i frossa (svettades å frös)om vartannat tog 4öl på hela kvällen från det vi åkte hemifrån, kände redan på dan att jag var kass orkeslös ,när jag kom hem så kollade jag febran som slutade på 38.8 och den jäkla febern ligger var i dag med på nästan samma grader , men min sambo var piggare =) han drack 9st snapsar i små flaskor ,lite öl, å annat smått å gott så han är lagomt pigg i dag ,och då är det inte förkylning som jag har ,det är så typiskt att man ska bli sjuk innan jul när man ska ha besök här,men jag vill  tacka chefen våran för en underbart goda mat å fina presenter , det var snällt gjort =).
I dag har det inte hänt så mycket eftersom jag inte är riktigt hundra i kroppen , men skoter har det vart i dag , har fixat en julgran sen har rasmus kompisar här så lite fart är det i huset ändå=)Ska hämta hem bilen från jobbet i dag och handla lite sen blir det som vanligt varje lördag , dansbandskampen å lite snask =).
Jag fick en present i fredags utav lasse en starkvinsglögg (tack lasse , du är så snäll )funderar på att ta nåt glas av den eller så spar jag den tills jag är piggare =), sen vill jag tacka han för att han hjälpte mig med lastbilen i fre, hade han inte gjort det så vet jag inte hur det hade gott.
Vi hörs snart med lite nya kort nu ska jag ut i snö vädret


Kommentarer
Postat av: Anneli

Hallå



Det låter inte så skoj att bli sjuk nu...håller tummarna för att det inte är influensa.

Ha ett underbart lov nu.

God Jul på er!

Kram Anneli

2008-12-20 @ 14:39:22
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0