Snö snö snö

Äntligen kommer det lite snö , rasmus är så glad .Han var på skidskola i går på nsk och det var så trist att de inte kunde åka skidor ,men nu hoppas vi till nästa lektion att de kan åka , fast de hade rätt kul ändå när de gjorde lite stafett ,och lekar .
Jag ser verkligen fram emot att han börjar åka för då får jag lite sällskap i spåret =).
Nu är det snart dags för skoteråkning tror jag , hahah det har ju kommit 5snöflingor.
Jag har inte hunnit tagit foto, så ni får se sedan hur mycket snö det har kommit när jag fotat lite.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej

Här har det snöat konstant sedan i måndags....blääää. Tung jäkla blötsnö. Tacka vet jag sommaren ;-)

Kram Anneli

ps...kul att du gillade bilderna du fick ;-) :D

2008-12-03 @ 23:04:26
URL: http://www.maximilian.panatet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0